HELLO DECEMBER!

by - 2:11

Po skoro mesiaci na blog pridávam opäť nový článok a som veľmi rada, že som si našla konečne aj na to, čo mi tak chýbalo a mám neskutočne rada. Posledný mesiac bol naozaj hektický, keďže sa veľa vecí točilo ohľadom stužkovej povinností do školy a tak voľného času bolo naozaj málo. Aj napriek tomu, že som mala naplánovaných niekoľko článkov, nestihla som ich publikovať, čo ma veľmi mrzí, no dúfam, že sa to už s aktivitou na blogu zlepší a voľného času mi trošku pribudne. Keďže som už viackrát na blogu písala, že mojou veľkou záľubou je dekorovanie, nemohla som si nechať ujsť to, že by som vám sem nepridala článok s mojimi zimno-vianočnými dekoráciami, ktoré mi robia radosť. Dúfam, že sa vám budú páčiť a prajem vám príjemné prezeranie fotiek! ♡

You May Also Like

0 komentárov